Här kan du få svar på de vanligaste frågorna som brukar dyka upp hos oss på iPersonic. Hittar du inte svaren så går det alltid kontakta oss, antingen på mejlen eller via telefon:
Mejl adress: info@ipersonic.se
Vårt telefonnummer: 0732 – 54 96 21
Vi svarar under kontorstider och på vardagar!

De vanligaste frågorna:
Vad händer när jag har registrerat mig? – När du har registrerat dig på iPersonic så blir du sökbar för de som arbetar med rekrytering och konsultchefer när de letar efter personal till olika uppdrag och tjänster.
Hur vet jag att min ansökan är registrerad? – Efter att du har skickat in en ansökan så får du en bekräftelse genom webben. Du får ett meddelande på din skärm – Tack för din ansökan! Därefter så återkommer vi till dig när vi har gått genom din ansökan och ger besked så fort som möjligt.
Eller så kan du titta på ditt konto under fliken – Mina ansökningar.
Hur får jag en återkoppling på den sökta tjänsten? – iPersonic tycker det är mycket viktigt att återkoppla till alla som har sökt arbete. Du får besked oavsett om du har fått tjänsten eller inte.
Hur skapar jag ett konto i iPersonics databas? – När du söker ett arbete hos oss så förbereder vi alltid ett konto till dig. Det enda du behöver göra sedan är att välja ett lösenord genom att klicka på den länk som kommer i mejlet med bekräftelsen om att du har sökt ett arbete hos oss. Klicka på den så är kontot aktiverat sedan.
Eller så kan du själv skapa ett konto innan du söker ett arbete genom att klicka på – Logga In och för att sedan klicka på – Skapa Konto.
Har ni på iPersonic nytta av just min kompetens? – Absolut! Eftersom vi arbetar med bemanning och rekrytering så är vi alltid intresserade av att få nya kontakter med rätt kompetens till våra uppdrag.
Hur blir jag erbjuden arbeten? Du registrerar dig hos oss och klickar i att du är intresserad av att få hem erbjudande om uppdrag och tjänster via din mejl. Dessutom så får du nyhetsbrev med tips, råd och annat smått och gott som du kan ha nytta av som arbetssökande.